carinarhodin

Alla inlägg den 31 maj 2015

Av Carina Rhodin - 31 maj 2015 17:56

Oj, jag har visst tagit lite semester..men här kommer lite bilder från eftermiddan..

 

Hugo ville följa med lillmatte Alva och kolla vad hon skulle ta vägen med traktorn...


   

Upp bakom ridhuset för att hämta massa tunga järnställningar..som ska monteras för Husse ska visst börja måla den norra stallväggen..

När vi ändå var där uppe släppte jag Hugo i ridhuset..han kutade som en vilding ett par varv men sen sa han att det är mycket roligare ute i sommarhagarna..men där får vi inte vara nu för där har hästarna börjat gå..känns som alla börjat komma ut på bete, utom Buster..

 


Gick in för att passa Idris medans Elina skulle ta in Buster och fixa till honom för ett ridpass, men då hade han tappat en sko så det blev inställt..synd för den som kommit i ridbyxorna och längtat hela eftermiddan..  

 

Idris..


 

Och lilla Rullgardina..


Hittade den här bilden på mina små vita..

 

Hugos förra ägare på Öland, var nog lite orolig när hon sålde honom till mej, att han inte skulle få fortsätta bli lika bortskämd hos oss..hehe..typ, att han aldrig mer ska få sova i sängen eller få en skinkbit när han tittar med sina bedjande ögon..MEN då kan jag lugna henne att här blir han minst lika bortskämd..  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards