carinarhodin

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Carina Rhodin - 6 maj 2015 20:08

Idris var på BVC idag och läkaren konstaterade att lite gulsot har han ju kvar men han går upp bra i vikt, är pigg, har humör och vistas ute ganska mycket och alla de faktorerna gör att gulsoten förmodligen försvinner snart..utan solning på lasarettet.

 

På väg till doktorn, men det har han ingen aning om..  


Det har varit strålande sol hela dan och typiskt så blev det regn ikväll när vi skulle ut..Elina med Buster och jag med Idris i vagnen..och Hugo fick faktiskt stanna hemma, hehe..min lilla följeslagare..

       


Finaste Buster..


 

Och lillen börjar faktiskt öppna de små bruna emellanåt..



Av Carina Rhodin - 6 maj 2015 10:44

Jag och en granne släppte våra små i hästhagen så dom fick leka av sej..dom hade jättekul och vi nästan ännu roligare tror jag..kan inte annat än skratta när man ser dom studsa runt..

Fasen vad roligt att ha hund, och inget man behöver oroa sej över som när det gäller hästarna...

       

Liten men tuff..


Av Carina Rhodin - 6 maj 2015 06:40

Hugo stod på bakbenen vid sängkanten och la sin mjuka mule nos på min arm redan vid halv 5 i morse..Första veckorna trodde jag ju att han var tvungen att gå ut o kissa så där tidigt och tog mig mödosamt ut..hehe. Men nu lyfter jag upp honom istället för han vill ju bara sova på mattes fötter..

Men nu så har vi varit ute i morgonsol och stoora regnpölar efter nattens skyfall och åska..


Idag följer jag med till BVC då Idris ska få träffa läkaren..se om han har nån gulsot kvar eller om det måste bli "solning" för lillen..Gomorron förresten..

 

Hugo på Västeråkra 06.20 pip.



Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards