carinarhodin

Direktlänk till inlägg 6 december 2016

Veterinärbesöket..

Av Carina Rhodin - 6 december 2016 12:27

En härlig morgonpromenad med Hugo..låtsades att det var mars istället för december och det kändes helt ok  

 

Sen tog jag och packade in hund och katt i bilen och for till veterinären i Nättraby..Hugo skulle ha sin årliga vaccination och Stella ville bli av med lite tovor...Hennes päls är inte o leka med..och i år bestämde jag mej för att "mota Olle i grind" och göra en lejonklippning på henne innan det är för sent..

 

-"Hmmm, tycker vi känner igen det här stället matte"...


 

Dom är såå duktiga de här 2 att ha med sig..och båda gillar att gå hit..


 


Här är en annan lite rolig katt på Västeråkra..som överraskade mej när jag satt i bilen..

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Rhodin - 14 januari 2017 21:52

Vi var uppe med Coco i ridhuset redan vid 7.20 och longerade..(och innan dess hade Hugo fått sin morgonrunda) så det har varit en lååång lördag..   Ett par minusgrader men fick ändå lite lite vårkänslor när solen kom..   Sen har det hänt en ...

Av Carina Rhodin - 11 januari 2017 18:09


Lite bilder från veckan..sköter den här "bloggen" dåligt nu..       I helgen var det vacker vinter..         Buster och Coco stod och myste lite trots 15 minus typ..men dom gillar det..om det inte blåser..som idag..var ganska jobbigt att...

Av Carina Rhodin - 6 januari 2017 19:48

Idag så åkte vi, Hugo och jag, och hämtade Mohammed för och ta den sista promenaden tillsammans då..för att säga hejdå och samtidigt grattis..i morron fyller han 18, och på måndag måste han därför lämna HVB-hemmet här i Karlskrona, för han anses som ...

Av Carina Rhodin - 5 januari 2017 20:20


Lite sorglig dag idag, då fadderbarn M har fått beskedet att han måste flytta till Göteborg på måndag..att fylla 18 är inte så roligt för alla..som ensamkommande afghan har han nu blivit "vuxen" och Migrationsverket rör runt i tombolan och M får en "...

Av Carina Rhodin - 2 januari 2017 07:48

Jag "dygnade" på jobbet, eftersom det var nyårsafton och någon måste vara på plats vaken..och igår kunde jag intyga att jag är liksom inte 25 längre..yrslig av trötthet.. De flesta ensamkommande barnen på Fur fick åka ner till Karlskrona och titta ...

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Skapa flashcards