carinarhodin

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Carina Rhodin - 14 maj 2015 17:17

Det finns ju en ledig 3:a på Västeråkra nu som jag nämnt..men även en 5:a nere på Sillatorpsvägen (fd Gustavssons lanthandel) precis vid ån och väldigt nära Arenan..i kanonskick och den är på 135 kvm med förhandlingsbar hyra..


Bilder på dessa:

 

Västeråkra (PS. Katten Cesar uthyres inte)  


 

Sillatorpsvägen, 5:a på hela övre plan..modern och nyrenoverad.



Hugo och jag var ute en sväng och hittade Alva uppe i paddocken..såklart var han tvungen att hälsa på lillmatte.

     

Sen lite mys med bästisen Cesar medans Stella mest ligger inne och sover efter gårdagens "utflykt"..

Av Carina Rhodin - 14 maj 2015 09:42

Vi letade efter Stella hela dan och kvällen och när det började bli mörkt deppade jag ihop eftersom vi inte hittat henne..men precis efter gårdagens inlägg knackade det på dörren och där stod de nyinflyttade som bor en bit bort på grusvägen, Kokullen..dom hade Stella i släptåg och undrade om hon hörde hemma här på Västeråkra..Gissa om vi blev glada och vilka underbara människor som brydde sej, Stella hade suttit utanför deras hus hela dagen och förstod ju att hon inte var nån vildkatt och att någon faktiskt saknar henne..

Men samtidigt undrar jag vad som rör sej i Stellas lilla huvud..hehe..Varför gick hon inte hem? 

 

Trion samlad i morse..


Sen gick Buster ut i solskenet..Verkar bli en fin dag..

 


Och lilla Sessen undersökte traktorn, den motorintresserade killen..

     

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards