carinarhodin

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Carina Rhodin - 10 maj 2015 17:38

Det blev en sväng till trädgårdsmässan i Wämöparken mellan skurarna..Hugo ville hellre följa med oss än gå en runda hemma med husse..Jag köpte inga växter, däremot hembakat citrusbröd, kakor till eftermiddagsfika och så hittade jag en kvinna som sålde jättefina kuddar, väskor, kökshanddukar och grytlappar med fina djurmotiv..det fick bli grytlappar med Buster på..hon ska sälja på lövmarknaden oxå så jag kommer säkert köpa mer av henne då..

   

 

 

   

Av Carina Rhodin - 10 maj 2015 11:22

Tänkte jag skulle ta en varm dusch, och hittade denna sötnos-trion på toa..hehe..

 

"-Ut med dej matte, ser du inte att här är upptaget"..

Av Carina Rhodin - 10 maj 2015 10:05

Elina longerade Buster i paddocken i morse och jag och Idris följde med..skulle inte tro det dröjer särskilt länge innan det blir ridning nu, på torsdag blir Idris 3 veckor så kanske lite lugnt i paddocken då...Tur vi har en väldigt snäll häst som man kan lita på annars hade han väl varit som en katapult efter 2 månaders vila...

     

Och när de var klara så ville Buster hälsa på Idris..

       

 

Sen somnade han så gott när vi kom in till morronkaffet..  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards