carinarhodin

Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Carina Rhodin - 13 maj 2015 20:42

I förmiddags försvann Stella, vår bruna perserhona och hon har fortfarande inte synts till..jag är förtvivlad och tänker massa olika scenarier om vad som hänt henne..för hon är aldrig ute mer än en timme här på gården och nu är hon puts väck..

Tog lite bilder vid 7-tiden i morse när vi gick morronpromenaden tillsammans, jag, Hugo, Cesar och så lilla Stella..

Ska det bli det sista jag har kvar av Stella..?

   


Allt är ju skit just nu men jag är väldigt glad för Idris skull idag..konstigt att känna både glädje o sorg på samma dag..men Idris var på öronkliniken på lasarettet ..han var nämligen döv på ena örat när han föddes..idag var han inte det utan hörde utmärkt på båda..så det var med lätta steg Elina och jag gick den långa kulverten..

 

Förmodligen hade han haft fostervatten eller nåt i örat som nu försvunnit..


Vi passade guldklimpen i morse, jag och djuren..

     

..medans mamman var i stallet..I morron är han redan 3 veckor Idris..


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards