carinarhodin

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Carina Rhodin - 18 maj 2015 20:55

Nu var det några månader sen det köptes möbler..för mej är det ju shabby-chic som gäller..möbler som ger hemtrevnad..iallafall funkar det så på mej..har inte hittat nåt på länge som jag verkligen vill ha men så idag såg jag byrån med stort B som var gjord just till mej tror jag..Jag slog såklart till och hämtade den lilla söta byrån efter jobbet ikväll..

   

Hugo och Sessen älskar att undersöka nya saker och jag hann inte ens stiga ur bilen förräns de hoppade in och skulle kolla vad matte hade med sej..


       

Nu var det inte min "gamla" möbelfixare denna gång utan en helt ny tjej, och hoppas på fler fina fynd från henne..

Av Carina Rhodin - 18 maj 2015 11:02

Här kommer Buster iklädd "nytt" täcke, insmörjt med anti-bit från manke till svans..hoppas det får hållas helt ett par veckor åtminstone..för än så länge kan det behövas ibland i detta aprilväder..

 


Och här satt vi och väntade på att vattentunnorna i hagen skulle bli fulla..Gäsp vad drygt, sa Hugo..eller var det kanske hans matte som tyckte så...

 


De lediga lägenheterna jag visade här på bloggen var även på Blocket och gissa om det har vällt in mejl..många många vill flytta till landet verkar det som, och idag är det första visningen på bägge.. 


En bild på Idris igårkväll i sin nya babysitter, en lyxigare variant som kan fällas ner till säng om han somnar, den har även inbyggd vibration om den lille herren önskar det samt en hängande mobil som spelar musik..  

 


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards