carinarhodin

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Carina Rhodin - 23 maj 2015 17:37

Idag har Idris, 1 månad gammal, varit på sin första hopptävling..så här trött blev man efter det..

 


Och Hugo var i Wämöparken, precis som 200 pers till typ..och hur många barn som ville klappa Hugo vet jag inte..många iallafall..han är nog en sån där lurvtuss som barn älskar och vill kela med och det är så kul att han tycker detsamma om barnen..

         

Nån som aldrig sett en gris böka?..Varsegod och kolla på skitgrisen då..  


 

Av Carina Rhodin - 23 maj 2015 10:07

Jag tog barnvagnen med Idris medans Elina skulle ta en skrittrunda på Buster..han behövde säkert få röra på sej lite då han säkert har lite träningsvärk sen igår..Idag tror jag det är pingst..hehe har ingen koll alls men det är ju hopptävlingar i Lyckeby så det stämmer väl då..

     

Buster mötte sin kompis Silvya..


 


Nu ska tackorna bli av med vinterpälsen..En klippställning har köpts in och idag satte Alva igång..Här lär hon sin pappa hur man gör..hehe..vilken bonde man fått..

   

Och här står resten infållade, dom stod där så tyst och lugnt och var inte det minsta oroliga på vad som nu var på gång..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards