carinarhodin

Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Carina Rhodin - 31 augusti 2014 18:37

I dag var vi och köpte hem mera hö..dvs jag körde och de andra fick bära...har haft en såndär helg med fruktansvärd huvud/nack värk men har bara mej själv att skylla eftersom jag for till Jämjö igår istället för att vila..  Eftermiddan har jag tillbringat i ridhuset och kollat först när Elina och Buster tränade för Angelica och nu ikväll har hon fortsatt med Nickys inridning..det lilla welshstoet..Hon är väldigt läraktig men samtidigt en väldigt bestämd liten dam..så det är väl bra att en liten vuxen kan hjälpa till att utbilda denna lilla då hon kan bli riktigt fin..hursom så har hon gjort framsteg sen förra helgen..

 

Hamza, Elina och b-ponnyn Nicky..


 

Nickys kompisar, Peggen och Remedy som oxå reds samtidigt..


Och så ett par bilder på Buster efter träningen, som gick väldigt bra idag..

   


   


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards