carinarhodin

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Carina Rhodin - 3 augusti 2014 19:02

Nu var det jobbvecka och humöret sjönk väl då jag inte tagit en enda bild..mycket ovanligt..men idag plåtade jag lite då vi åkte till Hamnfesten i Kristianopel..31 grader varmt och en besökare t o m kollapsade så ambulansen fick hämta..lite väl varmt för marknad men det ligger ju precis vid havet så bättre än o va hemma på gården..


Stötte på våra vänner Susanne o Peter som sålde Aloe Vera produkter för ett företag som heter Forever..(senast jag träffade Susanne var förresten i torsdags då jag fick akuttid på Folktandvården, bet av en kindtand som hon la "bandage" på..om ett tag blir det ännu en porslinskrona..den åttonde!! Har en hel förmögenhet i munnen snart..)

Köpte iallafall en handkräm till Elinas arbetarhänder för endast 250 spänn..hehe..och då måste den väl göra underverk..  

 


Köpte lite blommor och sen en sväng in på Sköna Ting såklart..men jag orkade knappt titta på nåt i värmen så det blidde bara en liten kruka till rosorna..

 


       

Ful och helt färdig..hehe..


 

Hemma igen hos pälsklingarna

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards