carinarhodin

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Carina Rhodin - 15 augusti 2014 20:08

Efter endast 2 timmars sömn i natt så hoppas jag få somna gott tidigt ikväll..fast kommer nog ligga o lyssna på bilar som kör upp på gården för det kan ju va en eventuell inbrottstjuv..ja, nu har vi haft en riktigt god tacokväll med döttrarna, Hamza o Lasse kom hem lägligt från Helsingborg..med lite godis från Helsingör oxå förstås..

Alva har redan fått provköra den vita ner till Nättraby och kom hem med ett leende.."den har ju 6 växlar.."


 


Övningskörning

 

Den här lilla lilla fröken fyller 18 i maj nästa år och kommer förmodligen ha körkort dagen efter..

Av Carina Rhodin - 15 augusti 2014 12:27

I natt hade vi "påhälsning" i stallet..skriver detta inlägg för att varna och göra andra stallägare uppmärksamma!!

En svart skåpbil stod utanför stallet precis vid ingången till Bob och Buster..med motorn i gång och stora strålkastare som lyste upp ända ner till Herrgården..Jag hade precis somnat och märkte inget förrän Elina ringer och säger att det är tjuvar i stallet men hon vågade inte gå ut för männen hade märkt att de var upptäckta och riktade då en grön laserstråle på henne där hon stod i fönstret..(och trodde dom skulle skjuta henne..)

Efter att en tjej berättade i morse så är det en liga som åker runt i svart skåpbil och stjäler dyra sadlar så gick jag faktiskt in på polisstationen när jag ändå lämnade Lasse på tåget..


Tyvärr kunde dottern inte se registreringsskylten mer än ett X i..så skulle någon se nån svart bil smygande runt knutarna, ta hela numret och ring polisen...Vi har säkra lås så de kom inte över nåt (tror jag) men själva vetskapen att de smygit där inne hos hästarna får mej att rysa..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards