carinarhodin

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Carina Rhodin - 6 augusti 2014 21:29

Har celebert besök från Norrland nåra dar..hehe..det är den gamle hockeyspelaren Bo Bulla Berggren och ikväll hade vi en riktigt trevlig grillning..Här sitter han o skriver på papprena till bilköpet han gjort..Lasse har sålt vår bil och i morron kör Bulla norrut med vår SUV, så Timrådekalerna behöver vi alltså inte ta bort..


Och så dagens Cesar..Maja var här ikväll oxå med sin nya valp Tesla..som ville ta en närmre titt på Sessen och det hade han absolut inget emot, satt där så stolt och lät sej nosas igenom..

 


Av Carina Rhodin - 6 augusti 2014 12:35

Jag är med i KKS (Kattkommando Syd) och blev idag kontaktad angående de lurviga Alica och Selma..om jag ville ställa upp som stödhem tills de får en ny ägare som kan ta båda..Det är akut läge då matten dött och husse jobbar på annan ort och trots annons på Blocket, KKS hemsida och annons i gårdagens tidning så verkar det jättesvårt!!


Lite konstigt tycker jag då det är en fin perser med stamtavla men det är förmodligen svårare då det gäller 2 katter varav den ena icke är kastrerad..och de ska inte skiljas åt..

Jag har inte möjlighet att ta 2 då jag redan har 2 i huset..

Finns det någon kattälskare där ute som kan ta hand om 2 fina fröknar..klicka på länken nedan..






http://www.blocket.se/blekinge/Alice_och_Selma_55252798.htm?ca=22&w=1


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards