carinarhodin

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Carina Rhodin - 16 augusti 2014 19:34

Idag har vi haft Tanja och hennes 2 döttrar, Amanda och Avelin, här på besök..Det är 2 år sen vi sågs och idag var det väl fjärde gången i våra vuxna liv som vi träffades...synd att det inte blir oftare, men samtidigt kul att vi har börjat få kontakt..Jag är 10 år äldre än Tanja och vi är födda av samma kvinna..hon som inte kunde ta hand om sina 3 döttrar..Tanja är min halvsyster alltså och henne är det minsann inget fel på..en underbart trevlig tjej helt enkelt..


       



Idag var oxå islandshästgänget här och tränade för Niels, som dom gör en gång i månaden..en granne kom och sa att jag måste gå bort o kolla för " där står en "vit" häst som skulle passa dej..."   Han vet nämligen att det är en vit isis jag drömmer om, och att jag har i princip redan sett ut den rätta men vänta bara på att hon blir till salu..hehe..

Jo, det var ett skimmelsto som stod där borta i rasthagen och väntade på sin tur..och var väldigt söt..och när jag stod där o klappade som bäst så kommer det ner ett par islandsryttare och säjer att hon är till salu..MEN hon var bara 8 år och då tycker jag hon är värd en annan ägare..dvs en yngre och piggare tjej...


         

Grannen som försöker hitta häst åt mej..och det var honom som jag hittade katt åt förra veckan..den svarta perserflickan Alice..Tjänster och gentjänster eller..


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards