carinarhodin

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Carina Rhodin - 7 augusti 2014 11:19

Jag blev väldigt engagerad i de båda katterna från KKS, Alice och Selma..efter lite prat med hussen så ska katterna nu få dela på sej och komma till varsitt hem (ingen var beredd att ta båda)..eftersom det var akut så var väl den lösningen bättre än att de båda hade kommit till ett katthem och få dela rastgård med 30 andra katter..

Jag ringde upp min granne igår, som pratat länge om att skaffa raskatt men liksom aldrig kommit till skott, och YES, han ville gärna ta hand om Alice, så i eftermiddag kommer hon levererad hit till Västeråkra av sin husse..

Slutet gott allting gott..

                         

                                                         Alice



Nu har Cesar vinkat farväl av Bulla som körde hemåt Sundsvall i sin "nya" bil..(och vår gamla..)

   


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards