carinarhodin

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Carina Rhodin - 29 mars 2011 20:37

Nu är Mysa nyskodd! Körde till henne i Marielund direkt efter jobbet o tog in henne från hagen. Hon var lerig (vilken häst är inte det nu..) så jag borstade av henne innan HovslagarMicke kom. Hon stod stilla o njöt, precis lika duktig som Ida..  

 

Gullmysa i kväll..o Mickes rumpa kom visst med oxå..

 

Visst är hon väl sööööööööt??

 

Jag har ju en liten "undersökning" här i rutan bredvid; "någon" har svarat att jag borde lägga ner sidan, som jag sa igår så vill jag vara mina läsare till lags; men så roligt ska den bittra lilla bruttan inte få..(hehe, för inte kan det väl va en man) nån önskar mer bilder; så varsego' här kommer en på Belmondo i söndagskväll, sent som faen efter släktkalaset var det..Elina värmer bettet för att gå upp i ridhuset o träna honom lite..O curlingmorsan hängde på som vanligt.

 

Belmondo och Elina

 

Belmondo, snart 2 år och 2 meter..eller..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards