carinarhodin

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Carina Rhodin - 20 mars 2011 20:19

Studsade upp redan vid halv 7, nåja, efter en natts dålig sömn...Cloetta (katten) väckte mej typ 3 gånger och "ville ha mat"..Först släppte jag ut Bellis o Nalle sen körde jag till Marielund. Sofia var redan där och vi gick o tog in Mysa o hennes häst Sandro (ett fullblod) ryktade o sen red vi iväg på en jääättelång runda upp i skogarna..Solen sken och det var ca 10-12 grader. Helt underbart!! Mysa var fantastisk och säker. Stötte på en flock på 12 hjortar, andra hästar, lastbilar osv men hon bryr sej inte om nåt. Känns skönt o veta att hon är trafiksäker när man ska ge sej ut själv sen..  

 

Jag o Gullmysa efter uteritten idag...

 

Mysas man sedd från sadeln...så här ska en fjordingman inte se ut..ska stubba den senare..

 

Sen vid middagstid kom Filippa o red ut ett par timmar med Nalle. Han hade varit jättefin    o inte hittat på nåt bus..sen fick han gå ut i hagen igen några timmar för det var sånt fint väder. Elina red ut med Ida nu ikväll o här kommer en bild på dom, innan dom stack iväg..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards