carinarhodin

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Carina Rhodin - 12 mars 2011 19:34

En vecka sen jag hörde av mej..trodde ni jag hade dött eller..?? Nästintill kanske, för denna veckan har gått i moll..lite tråkigheter här i stallet, vilket gör att Mysa (min fjording) inte kan komma hem till mej förrän sista mars om det inte händer "mer saker"..MEN den som väntar på nånting gott...Jag gjorde iallafall "affären" med Anna i söndags så nu står jag som Gullmysas ägare.  I dag red jag Annie på lektionen. Hon är ju privathäst egentligen men jag fick låna henne av Chris. Annie är så nöjd nu när hennes bästis Ida har kmmit tillbaks till Västeråkra. Elina åkte ju ner till Eslöv i söndags och hämtade lilla Idde.

I eftermiddags ringde det på dörren och utanför stod Ida och ville hälsa på..(sanning med modifikation) och precis som förra lördan kom grannen Mogge just ut och fick klappa häst igen..fast en lite mindre.

  

  

Titta noga för här är den bästa ponnyn i världen...


I morron bitti åker Elina till Kalmar på ett par dar så nu får Curlingmorsan fullt upp med 3 hästar som ska ut, in, mockning, höpackning osv..Sen på kvällen ska Nalle få vara med på löshoppningen i ridhuset. Elina red honom nu ikväll och han gick riktigt fint..det är så kämpigt det här med Nalle, jag försöker sälja honom åt ägaren men inget verka duga...Hon tycker väl att han har det bra här tiden ut..och det har han ju för allandel..  

  

Jag med Annie & Lotta med Vicky innan lektionen idag...

  

Jag o Annie  på lite närmre håll..mitt i en lerpöl.

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards