carinarhodin

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Carina Rhodin - 28 februari 2011 21:12

Letar hej vilt efter någon ny potentiell ägare till Nalle. Ägaren kanske tror att det är något som görs i en handvändning men tyvärr så kryllar det av saluhästar..Faktum är att jag känner sånt ansvar fö Nalle, som fodervärd, att jag försöker hitta ett hem som skulle passa honom perfekt. Ringer o mejlar lite om förmiddagarna men tyvärr är det ju inte jag som tar besluten så jag lämnar över ärendet till ägaren när någon verkar intresserad..Hm kanske man skulle bli hästhandlare...blink. Skoja bara, då hade jag inte blivit rik..snarare gått med förlust eftersom jag låter känslorna styra mer än förnuftet.  Är lite nervös nu för i morron ska jag ju hämta lilla Gull-Mysa (fjordingen) och provrida henne i vårt ridhus. Hennes ägare följer ju med så det känns som jag ska göra nån typ av "uppkörning", fast uppridning, .ja ni fattar..Igår innan jobbet tog jag och red Nalle själv en sväng men det har jag inte gjort idag för jag måste va pigg i benen i morron,,  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards