carinarhodin

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Carina Rhodin - 20 februari 2011 20:59

Dagen har varit lååång o händelserik...Elina (dottern) o jag steg upp vid 7 o fixade till oss för att sen ta ut Bellis, Sonny o Nalle till hagen..Sen körde vi ner till Marieholm, utanför Eslöv. En liten utflykt på 40 mil tur o retur..Det var uunderbart kul o få träffa vår lilla ponny Ida igen..Det är över 1 månad sen hon lämnade oss, men hon var så glad och verkade trivas tillsammans med Sofie så bra..Jag bölade så klart när jag fick se Ida men det gick över och det känns bra inombords nu när man fått se henne i sin nya tillvaro..  

Elina med sin älskade Ida i dag..

  

Puddingen Ida

  

Sötaste tjejen i världen-Ida


På hemvägen stannade vi på EKO-Hallen utanför Kristianstad för o köpa nya saker till Belmondo..Det blev träns, bett, fleecetäcke samt ett nytt regntäcke..Han har lyckats ta sönder alla sina andra täcken, han är ju bara en "bebis" än så länge och lekarna med Affe kan gå lite vilt till ibland..

  

Bellis med sitt första träns..

 

Bellis mannekängar med sitt nya täcke..Denna gången fick han ett manligt marinblått. Det förra var rosa ..hm..(inte manligt alls på en stor gosse)

 

Sent o är trött nu så ögonen går i kors men än är inte kvällen slut för mej..Elina är på nån dejt typ och jag ska hämta henne "lite senare"..usch bara det blir den här sidan om tolvslaget..  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards