carinarhodin

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Carina Rhodin - 21 februari 2011 18:56

Ja idag är det en bra dag..tror jag. Ledig i dag och uträttade lite "viktiga ärenden" på på fm. Som t ex åka till Granngården och köpa pellets till pållarna, mascara till mej själv (vem vill visa sej utan) samt mockade i stallet. Sen så kom då Filippa, tjejen som skulle provrida Nalle för att ev. bli min medryttare. Det gick bra i ridhuset och hon kommer nog att prova en gång till denna veckan..Hoppas att dom passar ihop för hon verkar så "rar"..Låter jag gammal nu??  Sen så kan en önskedröm bli sann; Att Ida & Annie skulle få komma till samma ställe o bli pensionärer ihop. Våra prinsessor är ju bästisar trots allt! Och nu är Idas fodervärd i Eslöv intresserade av att ta hand om Annie oxå..Sofie har nämligen en syster som oxå vill ha en ponny. Tror familjen kommer på onsdag för att provrida, hoppas nu Annie visar sin bästa sida så hon kommer till Eslöv hon med.    

Jag på Annie förra sommarn

  

Jag o Bus Ida igår..  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards