carinarhodin

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Carina Rhodin - 26 februari 2011 20:54

Vad har jag gjort den här veckan i min bloggfrånvaro? Nja kommer inte ihåg..tiden bara rinner iväg. Elina o jag har vart själva så det har bara varit hästar, jobb, skjussa henne dit och hämta henne där.

Min medryttare Filippa har haft lov så hon har varit här och ridit Nalle 3 gånger nu. Hon tycker att det går bra och jag hoppas det fortsätter så. Han kickade med henne i galoppen idag men hon bryr sej inte och det är där felet är med mej,,Jag bryr mej alldeles för mycket och blir feg,,därför passar vi inte ihop Nalle o jag, Jag vill ha en mjukis och NU har Carina nåt på gång IGEN..  

Som jag sa i ett tidigare inlägg; så måste man offra sej, våga chansa ibland för att det ska bli bra, hitta det rätta. Jag ser ingen annan lösning på problemet. Sen får man ta lite skitsnack på vägen men sånt är jag för gammal för o bry mej om. Jag går min egen väg sen får folk tycka vad dom vill  Alltså: jag får behålla Nalle till 1/6..stå för kostnaderna s a s och naturligtvis sköter jag om honom men jag har varit o tittat på nåt väldigt fint i kväll och hon kan nog va den jag drömt om..På tisdag tar jag hit henne till Västeråkra för provridning och sen ska beslutet tas..Ska Gull-Mysa bli min alldeles egen??

  

  


Är det någon som blir nyfiken? Nähä..men jag kommer iallafall o skriva lite mer om henne senare..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards