carinarhodin

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Carina Rhodin - 9 februari 2011 20:21

I dag är jag gladare..Nalle gick bra med Lollo i ridhuset (fast hon vågade inte galoppera med tanke på hans bockningar) o sen skrittade hon ut en liten bit på grusvägen ner mot Allatorp och han verkade tycka att det var kul i vårsolen  

Frågan är nu bara vem som ska galoppera honom..innan jag låter han gå med på nån lektion..hmm. Elina totalvägrar att hjälpa mej med nåt överhuvudtaget, och vill absolut inte ramla i backen i onödan, då hon spräckte skallen förra vintern när vi krockade..Det får liksom inte hända igen.. 

  

Night Rider ("Nalle")

  

 

Ida (vår ponny) som är hos fodervärd i Eslöv har det superbra nu. Hon har gått förut med ett halvblodssto i hagen men den bitchen har jagat Ida, motat henne osv..så nu går hon med en liten b-ponnyvalack vid namn; Brutuz..Det går fint men vi får välan se så hon inte blir brunstig och hingstig som hon blir ibland framåt våren..Men hon har gått med valacker förut innan vi köpte henne för många år sen. Nästa söndag ska jag köra ner o hälsa på gumman, och jag lovar att jag kommer säkert böla som jag gjorde när hon åkte ifrån oss. Hon är hästen som alltid kommer att betyda mest i mitt (o Elinas ) hjärta..så är det..  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards