carinarhodin

Alla inlägg under februari 2015

Av Carina Rhodin - 4 februari 2015 14:12

..om någon undrar; så nä, jag har inget bättre för mej än att leka med mobilen..  

   

Cesar i drömmarnas land..den lille prinsen sover djupt och nu ska den stora vita in från hagen då hovslagarn snart är här..



















   

Av Carina Rhodin - 3 februari 2015 10:12

Testade lite funktioner i mobilen..därför denna bild med pilen som visar en böld som Buster fått i hagen igår..hoppas på att det bara är nåt björnbärssnår han fastnat i..nåväl, värre grejer har vi varit med om och nu har jag då använt skiss i mobilen för första gången...wii det tar sej för kärringen från stenåldern  

 

      

Av Carina Rhodin - 1 februari 2015 15:26

En liten söndagsutflykt till Blåningsmåla blev det idag..hörs ju bara på namnet att det var långt uppe i skogarna,.hehe.Halt på snöiga vägar så det var tur att det inte var jag som behövde köra..lilla mesen som jag är.

 

Massa hö till Buster blev det i allafall..


Elina broddade och red ut med honom i morse..

 

Fortfarande nästan lika smidig avsittning..


Och så Stella då..katten som är överallt och springer, mest där hon inte ska vara..

   

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards