carinarhodin

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Carina Rhodin - 9 februari 2015 21:05

De flesta vet ju att jag har ett gott öga till islandshästar och jag har ju pratat lite, fast kanske inte här på bloggen, om det där vita islandsstoet Björk som jag var så sugen på att köpa för länge sen..fast hon var inte till salu, då..

Men nu är hon det och ägaren hörde av sej idag och undrade om jag fortfarande var intresserad..

Jo, visst är jag intresserad..men fasen det ligger så fel i tiden som det bara kan bli..

Tyvärr, men sånt är livet..motgångar och framgångar...köpa kan jag alltid, men det ska finnas ork att sköta osv..Nä, nu får jag se fram emot barnbarn istället.  


Och nöja mej med det jag har..istället..

   


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards