carinarhodin

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Carina Rhodin - 12 februari 2015 21:25

Det blev bara en liten en..  



 

Av Carina Rhodin - 12 februari 2015 20:59

Hann se lite i slutet på hoppträningen där Buster och Sandra var med..(skönt att bo granne med ridhuset)..Idag gick övningarna ut på snäva svängar mestadels. Jag tycker Buster har blivit mycket säkrare och inte alls lika trött efteråt som föra gången de hoppade..det tar sej..väldigt snabbt lär han sej och vill hela tiden göra sitt bästa..(precis som ryttaren  )..ja, dom är så duktiga de där två..och på läktaren satt Elina och önskade att det var hon som red..hehe..men först måste bebben komma..


Lite bilder från ridhuset..kanske det blir en liten filmsnutt sen..


   

Helt klart snyggast på läktaren..


 

Två fina vita killar, Buster och Bertil..


     

Mitt hjärta smälter..  


När jag kom in så hittade jag den minsta vita prinsen (Cesar) sovandes i ett stalltäcke som hängde på tork..

 

Han sov djupt och snarkade..


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards