carinarhodin

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Carina Rhodin - 24 februari 2015 20:47

Jag har väl aldrig berättat förr hur mycket jag älskar mina katter Cesar och Stella..  Jo, de dyker upp här titt som tätt för det går ju inte att undvika att ta lite bilder på dom då o då..dom är ju liksom med en hela tiden när jag är hemma, sitter jag och äter så har jag oftast en lurvtuss på varje sida om tallriken..hehe..läser jag tidningen så gör Sessen det oxå..osv..

Idag hade jag hjälp i köket, för Sessen vet ju att jag tycker det är jobbigt och tråååkigt att laga middag, och ville gärna muntra upp sin matte..

 

"-Så, nu har jag skalat potatisarna.."


 

"-Då tar jag och smörjer gratängformen då matte.."


 

Nu är Cesar klar och väntar på belöningen, torrfodret i skafferiet..


 

Stella är inte intresserad av matlagning, ligger hellre och slappar..(smart tjej)


 

"-Sådär Stella, nu har jag jobbat klart, ska vi gå ut en sväng tillsammans nurå?"

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards