carinarhodin

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Carina Rhodin - 25 februari 2015 17:56

Har ledigt veckan ut så ikväll höll jag Elina och Buster sällskap i paddocken, så nu sitter jag här med förfrusna tår, men det har man ju vant sej vid sen man skaffade häst, att frysa, fastna i lera, halka omkull och sånt tillhör ju vanligheterna..

Lite olustigt känns det dock, när man ser sin dotter galoppera runt, runt..med endast nåra veckor kvar till förlossning, tur att vi har världens snällaste häst då..för det lär nog bli ridning in i det sista om jag känner henne rätt..  

     

Så duktig och snäll så..............


 

Längst upp i hagen stod det lilla gänget när vi skulle ta in Buster..så lugnt och skönt dom har det där uppe i skogen..det är ju väldigt synd att Bob är död, men det förde samtidigt med sej att Buster fick det bättre efteråt, i denna hage med dessa kompisar..missförstå mej rätt..


 

Skönheten och odjuret..hehe, gissa vem som är vem.

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards