carinarhodin

Alla inlägg den 22 september 2014

Av Carina Rhodin - 22 september 2014 21:28

Till helgen ska vi flytta upp våra hästar till vinterhagen igen där det finns mycket gräs..men först ska jag ringa veterinären och be att få avmaskningsmedel utskrivet..så hoppas på att avmaska dom i morron och så får de gå där nere i gamla hagen en 3-4 dar till..(och skita ut blodmasken dom hade) ...skickade träckprovet igår och svaret kom redan idag..ja, idag var första gången jag lunchade dom med ett par kilo hö..har ändå räckt länge i år gräset..minns för 2 år sen då vi stödfodrade redan i juli..!!

Annars hinner jag inte mer än jobba och pärla armband..affärerna har gått bra idag oxå men får väl försöka vidga vyerna lite..kundmässigt sett..  Eftersom de inte kostar mer än en tjuga så tar det väl ett tag innan jag får ihop en rejäl slant till Djurens Rätt..har mejlat dom idag och bett om ett konto dit jag kan föra över pengarna..det här är riktigt kul..och man får förena nytta med nöje.


     

Här ser man tydligt att det är Bob som visar vem det är som bestämmer..Han behöver bara lägga öronen bakåt så får Buster gå till den andra högen..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards