carinarhodin

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Carina Rhodin - 21 september 2014 20:05

I kväll var Buster med på dressyrträningen och ett par bilder därifrån...jag vet att alla bilder från dessa träningar ser ungefär likadana ut..men men..

Har redan fått 10 armband sålda utan att ens anstränga mej..så 200 spänn i kassan till Djurens Rätt hittills..  


         

Av Carina Rhodin - 21 september 2014 14:53

Även gamle Bob har blivit kräsen..sist jag köpte hö så fick vi dom översta balarna som var 2:a skörden för i år..det höet var mycket torrare och brunare..så idag körde jag upp till höbonden och lät Elina och Hamza klättra i höberget och försöka gräva fram de fina gröna balarna av första skörden..vad gör man inte för sina hästar..?

Och nu står jag och lagar mat till dem..(inte hästarna utan höbärarna)..har sällskap i köket av den superintelligenta (?) Cesar...han vill vara med på allt och visst tillåter jag honom sitta bredvid o titta om han bara inte kommer för nära maten med sina långa vita hår..hehe..Mannerström skulle gråta..

   


Grannen har kommit hem efter en 2 veckors semester och gick ut för o röja i trädgården..Cesar var genast med och byggde koja..

   

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards