carinarhodin

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Carina Rhodin - 16 september 2014 20:25

Idag har jag varit på Nättraby Smådjursklinik för att vaccinera Stella..och hon var som vanligt nyfiken och cool..vilket egentligen är ovanligt beteende ..för normalt har mina andra katter alltid varit ynkliga när det varit veterinärdags..jamat i bilen, vägrat att gå ur buren, och inte suttit still på vågen..Men Stella är ju som jag sagt förr; inte som andra..

 

Bad veterinären lyssna på hennes hjärta oxå eftersom hon flåsar som en hund när hon har sprungit och lekt..vi kollade upp det där i april och då lät det fint och så även idag..jag behöver inte oroa mej men har aldrig haft en flåsande katt förr..förmodligen blir hon så exalterad av allt hon hittar på den lilla ekorren..



 

Det här radarparet körde jag förbi ikväll..


Och nu kommer snart nästa otyg för våra små älskade hästar..efter stark sol, flugor, broms, kraftigt bete så är det snart dags för fallande ekollon..som hästar älskar att stoppa i sej..

 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards