carinarhodin

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Carina Rhodin - 18 september 2014 18:20

 Mitt hjärta har alltid klappat lite extra för de utsatta djuren och skulle helst vilja ta hand om alla som far illa..men det går ju inte rent praktiskt..så kom jag på en ide' för ett tag sen då jag läste ett reportage i tidningen om tjejen som gjorde pärlarmband och skänkte pengarna till nåt välgörande ändamål..Hm, kan hon så kanske jag kan tänkte jag..

Så beställde hem en massa pärlor på nätet och nu har jag börjat pärla..budskapen på armbanden är Love Care (kärlek och omsorg) samt Cherish (omvårdnad)..Om jag lyckas sälja några stycken så kommer pengarna oavkortat gå till Djurens Rätt..och jag kommer endast ta en tjuga styck så att ingen ska kunna säja att det är för dyrt..  


 



Vår båt Fanny ska rustas upp och få en ny motor..idag kom den levererad av 3 goa gubbar från Göteborg..vi köpte den privat över Blocket och de var så sjyssta o tog en "liten"  dagsutflykt och körde ner den på ett släp...en resa på 80 mil tur o retur..

   

Och Cesar ville va med och se vad gubbarna gjorde..


Nu alla hästtjejer i Karlskrona..nästa vecka smäller det..  

 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards