carinarhodin

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Carina Rhodin - 11 september 2014 18:51

Ibland är jag så jädrans less på min kropp för att den inte orkar det jag vill längre..man anpassar dagarna efter måendet och man kan inte planera nåt till hundra..det jag saknar mest är väl att kunna rida, ordentligt nu menar jag och inte bara lulla på..men det lilla är ändå den bästa medicinen..idag har jag mest legat pga yrsel förutom svängen ner till hagen..men nu känns det bättre och jag har fotat Buster nere på fältet igen..denna underbara vita häst..ursäkta att jag är tjatig men så är det när man tycker om nån väldigt mycket..


       



  

Av Carina Rhodin - 11 september 2014 11:20

      Lite bilder från hagen..fick gå ner o ta av hästarna täckena för inte kom det nåt regn som utlovats...                Hade skrivit ett hyfsat långt inlägg nyss men problem idag på Bloggplatsen tydligen..orkar inte ta om att igen så det här får duga för idag..                 

                                                       Buster

                              


       
 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards