carinarhodin

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Carina Rhodin - 26 oktober 2014 19:02

Förr om åren har jag alltid haft lugna perserkatter, som nöjt sej med att sitta utanför dörren och bara titta på omgivningen...nu har det slumpat sej så att de jag har nu, Cesar och Stella är väldigt aktiva och nyfikna, nöjer sej inte med att titta (tänk om Stella hade gjort det med svampen istället för att smaka)..utan ska vara med på precis allt..idag ville Stella lära sej hur man tar ut hästarna till hagen, och sen gick hon kvar där inne en stund med Buster och Bob..

 

och inte hade hon respekt för eltråden heller..hehe..utan hoppade glatt över till nästa hage och kollade läget..

 

Den här helgen har alla hästar flyttat in i hagarna bredvid våra, så nu är friden slut..  


Cesars favoritplats är köket..

 

Ännu en bild som skulle få Mannerström att kräkas..men i mitt kök är alla välkomna..släta som ludna.

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards