carinarhodin

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Carina Rhodin - 5 oktober 2014 13:25

Denna helgen är det en stor kattutställning i Bellevueparken i Karlshamn och idag skulle raserna Perser, Burma, Devon Rex och Brittisk korthår ställas ut, så idag åkte vi hela familjen dit redan vid 9 snåret..Farsan Lasse hängde mest på som min vakt, som han sa, för att jag inte skulle komma hem med nån mer katt..hehe..

Ja, perserna är bedårande och jag fick träffa och prata med många uppfödare från olika delar av Sverige..har ju bara sett deras hemsidor så det var kul att få prata med dom live..Bl a Hippolyte's från Vallentuna samt Rönnbäret's och så Karlskronas enda registrerade uppfödare i Spexus, Summersnow's och alla hade de vita perser att ställa idag..Träffade även Hanna Billfeldt, Rullgardinas uppfödare..(av brittisk korthår)

 

Bellevueparken..


   

Polsk huvuddomare, Grazyna..


   

Dessa 2 perser är från Karlskrona..men det är inte min Cesar..


 

Och så var Sören där, Sveriges mest klappade katt, en riktig kändiskatt från Nybro Katthemmet Kompis..1 krona klappen..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards