carinarhodin

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Carina Rhodin - 15 oktober 2014 17:43

Har tagit igen mej nu efter förmiddagens skogsrunda..det blev alldeles för mycket av det goda för en sån som mej  Tog mej i kragen för att komma ut i höstluften en stund innan det blir kolmörkt..och tog lite bilder på de 2 vita prinsarna i familjen, Buster och Cesar..


             

Av Carina Rhodin - 15 oktober 2014 14:00

Nu har jag varit ledig i 2 veckor och försökt vila upp knopp och kropp...jag vaknar varje natt nån gång mellan kl  2-4 pga ont i nacke/rygg och stiger alltid upp då för det är olidligt att ligga kvar, ja så idag tog sömnbristen ut sin rätt och jag lyckades sova till 9..Ett under hade skett..hehe..så idag orkade jag köra till Ronneby för att gå en skogspromenad med trevligt sällskap, i trakterna där jag växte upp..


En bild på "Hultagölen"..där man både badat och åkt skridskor som barn..

 

 


På hemvägen gick bilen nästan automatiskt mot Fåglasång (ridsportsbutiken)..jag bara hamnade där..och råkade få med mej ett fint regntäcke till Bobben..hehe..nej men det var han också i behov av och det var ett bra pris för ett lite fodrat regntäcke med halvhals...

 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards