carinarhodin

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Carina Rhodin - 4 oktober 2014 19:00

Lite blandande bilder från dagen som varit..en fin solig höstdag..har varit ute mest och njutit av den sista solen..innan mörka tråkvädret börjar..I förmiddags när jag skulle köra till frissan så smet Stella ut..och jagade upp grannkatten Rut i ett träd och Stella efter och upp hon med, la sej en våning under i klykan och Rutan satt uppe i toppen..När jag kom hem 2 timmar senare låg de fortfarande kvar..Stella vaktade så att Rut inte fick komma ner..Att lillla Stella kan ha sån respekt med sej..en liten lurvig ettåring..  

 

Här vaktar jag..


Det är "farsan" som harvar ridhus och paddock ett par gånger i veckan och idag fick han hjälp av Alva som gillar att köra fyrhjuling och även traktor numera..(som ingår i undervisningen på Ingelstorp)

 

Lagt ner lite extrajobb idag med att ta bort alla kanter runtom sargen och sen fick Alva köra in och tippa en skopa ny grus med traktorn..och sen fick hon äntligen harva då..


Nu börjar löven bli röda och gula på träden, tycker inte det var längesen jag var ute och tog bilder med vårtecken..och i veckan såg jag att de redan plockat fram julsaker på Rusta!! Fy vad hemskt..

       


Nästa vecka ska Buster till tandläkaren och ikväll blev det en provlastning till, han gick på direkt och sen körde Elina iväg med honom själv en runda ut på E22..Ja det var första gången hon körde sin egen häst och det gick ju kanon..Vi har ju blivit bortskämda med o ha världens bästa "farsa" som alltid kört våra hästar..


Här kommer dom tillbaks..

 


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards