carinarhodin

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Carina Rhodin - 25 oktober 2014 20:08

Det är nästan omöjligt att ladda upp bilder här senaste tiden, ja jag har t o m svårigheter att logga in och vad det beror på vet jag inte..virus för femtielfte gången kanske, tog en halvtimme typ för att ladda upp ett par får..hehe..


     

Dom här sköter Alva nu när hon är hemma på höstlov...och idag öppnade vi hösilage och börjar fodra en gång om dan till att börja med..


 

Nu går det inte att sitta på trappan med morgonkaffet längre..så idag stod jag där ute o höll på att frysa ihjäl när Buster och Elina kom hem från morgonrundan i Rosenholm, tillsammans med Tove och Silvya..idag var det väääldigt mycket kamoflageklädda militärer i buskarna (övning) men hästarna brydde sej inte..sen har jag suttit på läktaren och frysit ännu mer när jag tittade på islandshästträningen..kan liksom inte slita mej för Niels, tränaren från Skaneyland, har nåt väldigt karismatiskt så man suger in varje sak han förklarar för ryttaren och efter en stund ser man resultat direkt..tittade speciellt på en precis nyinriden som var ganska vinglig och hade svårt för att hitta balans och stå stilla men fasen vad mycket bättre det gick när lektionen var slut...  Tummen upp för Niels.

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards