carinarhodin

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Carina Rhodin - 6 oktober 2014 20:04

Igår hade jag bilder på de finaste vita perserna från utställningen och idag blir det på finaste vita Buster..det var dags för klippning igen nämligen..bläddrar tillbaks i bloggen och upptäcker att det faktiskt bara är några veckor sen sist!! Visserligen inte lika mycket att klippa denna gång, men gud vad det har växt..Nytt skär idag, så blev  inte lika skalad som sist..  

     

Elina klipper så svetten lackar och jag håller sällskap och fryser..


Och Bobben stod och tittade på precis som jag, han behövs aldrig klippas fastän man kan tro att en sådan typ av häst blir lurvig..men han har den finaste tunna blanka halvblodspäls om man kan kalla det så..fastän han är nån ponny/kallblod..Detta året har han varit otroligt känslig mot alla flygfän och även haft flugtäcke..just nu är det 

knotten som besvärar honom inne istallet eftersom portarna står öppna..kliar sej och haft det riktigt jobbigt ett tag..men nu börjar det bli lite bättre iallafall..

 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards