carinarhodin

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Carina Rhodin - 21 april 2011 20:49

Hehe, du "trånande ungkarl"..(se min undersökning här bredvid..) nu är jag här, och vill du ha mer av mej så finns jag i dagens BLT..  Någon med mej skämta aprilo???


Sitter här o smaskar chokladpudding med grädde o njuter lite..Dels är jag så fruktansvärt nöjd med min pålle, Mysa..jag lånade ut henne ett par lektioner nu i veckan och hon fick va med på en hoppträning och hon va så duktig..hon har säkert inte hoppat på ett par år efterom hon fick föl förra året..


Sen i morron bitti ska jag, Chris, Tove och Emmy rida en långrunda med våra hästar och det ska bli så kul. fast egentligen borde jag ta en sovmorgon snart..tror det är flera månader sen jag låg längre än till 7...hm.  


I kväll gick jag och Elina en runda med Belmondo i Allatorp..och det är bara o konstatera; han är coolast i stallet, fastän han bara är 2..finns nog inget han skulle bli "rädd"för..


 

Elina borstar av Bellis innan vi gick på promenad..

 

Förra veckan gjorde jag en magnetröntgen, och för er som inte vet hur det funkar så kommer här en bild:

 

Man lägger sej på "båren" som sedan åker in i tunneln..och där fick jag ligga blixtstilla i 40 min..Hade hört av andra att man kan få panik men jag klarade det bra..det värsta var nog att det dånade så fruktansvärt..fastän jag fick proppar i öronen. Jag låg och nynnade för mej själv för o avleda oväsendet..ett litet tips.


Glad Påsk alla bloggreaders...!!!  Nu åker jag till Blåkulla men är tillbax i morron igen.

 


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards