carinarhodin

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Carina Rhodin - 4 april 2011 20:20

I går körde jag o Elina till Ronneby för o lämna tillbax sadeln som inte passade Mysa o körde istället upp till Fåglasång och tittade på sadlar. J ag hade tänkt mej en begagnad, för att komma några tusenlappar billigare undan men det fanns inga x-wide-sadlar kvar utav det "sortimentet" så det blev en splirans ny i dressyrmodell istället..och ett nytt träns oxå för att matcha.  På kvällen red jag ut med Emmy (på sin Alfred som nu är frisk) Vi red en jättelång runda i Rosenholmsskogen och Mysa var så pigg och helt uuunderbar. Vilket kap jag har gjort, kan nästan inte tro det är sant; att jag har lyckats att hitta den här lilla godingen.


I kväll red Elina Mysa en stund i ridhuset för jag hade jobbat och sen ville faktiskt Alva testa henne oxå!!!!!!!!Alva har ju inte satt sin fot i stallet på 2 1/2 år ,sen Ida skadade sej. Hon tappade helt lusten o intresset för hästar då och satsade på konståkningen istället, men nu red hon med Mysa ner till Boråkra gård o vände och hon vill rida mera nu...kul!!

 

Mysa o Alva i kväll

 

Mysa i sitt nya träns...

 

Bellis blev borstad ute ikväll o spanar ner mot herrgården..


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards