carinarhodin

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Carina Rhodin - 14 juni 2012 20:20

Tog ett par bilder på Ida i stallet ikväll och upptäcker hur vit hon börjar bli i ansiktet..hon är iofs en stickelhårig fuxdam men såå många vita hår hade hon inte för ett år sen..damen är ju 20 nu men hon är väldigt fräsch för sin ålder..(tänk om man hade kunnat säja detsamma om sej själv hm...)


 

På boxdörren hänger Idas Whitakersadel och det är den som Bellis lånat under inridningen men nu ska han snart få en alldeles egen dressyrsadel. Ingela kommer hit och provar ut nåt fint lite senare i sommar...


Yngsta dottern, hon som legat till sängs i 4 veckor med körtelfeber masade sej upp i morse för att gå på skolavslutning. Jag körde dit henne 8 i morse och redan efter en timme hämtade jag henne, så hon fick gå o lägga sej igen..men det blir lite bättre nu ändå för varje vecka..


En bild på mina små ullisar som satt och gosade lite med varann i smyg så här på kvällskvisten;...........



Så här års tycker jag det är väldigt intressant att kolla in folks trädgårdar, när man är ute och kör post..förr tyckte jag det var mer intressant och kolla in dess manliga ägare istället hm men sånt är ju bara jobbigt hehe, kolla här vilken härlig färg på dom här, vad dom nu hette igen..

Tror jag ska bli trädgårdsmästare när jag blir stor...........     

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards