carinarhodin

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Carina Rhodin - 4 juni 2012 21:14

Hej, kära dotter, i Kroatien, om du nu sitter på nåt gratis internetställe och läser morsans skvallerblogg (skulle inte tro det) Hursomhelst en liten bild på Belmondo ikväll när jag borstat honom..


"Hej matte, saknar dej inte så mycket för jag är ute länge nu om kvällarna och leker med Alfred."


I dag var jag på återbesök med Barney hos veterinären (Nättraby smådjursklinik) Skulle kolla njurvärdet igen som var för högt för 10 dar sen. Och så glad jag blev när det hade sjunkit ända ner till 155 (referensramen är högst 175) så nu vet jag att han inte har njurfel utan det berodde endast på att han hade en förkylning och var uttorkad. Innan vi åkte iväg smet Barney iväg när han såg att jag plockat fram buren, som han förknippar med otrevligheter..vilket inte den lilla vita har fattat än. Hon kröp in och somnade....

Har nu bokat tid för kastrering på henne..


 


Alva går in på sin tredje sjukvecka..ett framsteg är att hon vaknar kl 3 på eftermiddan istället för 6 på kvällen     

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards