carinarhodin

Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Carina Rhodin - 14 juni 2015 21:18

En fin helg med strålande sol..fast ikväll när jag satt i paddocken tillsammans med Idris och tittade på Buster, så var det väldigt blåsigt..Buster, och de flesta hästarna är fortfarande inne om nätterna men vid midsommar flyttar en del till andra beten och de som blir kvar börjar väl gå ute till natten då oxå..

Det kommer en ny häst på torsdag och den ska gå tillsammans med Buster i vinter är det tänkt..och nu i sommar får den gå med Buster, Affe och Gritte..hoppas allt kommer att gå bra!

 

Nu äntligen är alla fåren klippta..


..och stallet är oxå äntligen färdigmålat..det tar sin tid eftersom Husse jobbar typ 130 % med andra saker..

 


Stella är bättre i sina ben idag men har endast gått en liten runda med mej runt stallet..sen ligger hon mest och vilar..är hon inte piggare i morron ringer jag nog smådjurskliniken för en hälsokontroll..hon verkar inte direkt sjuk, men det är liksom inte den vanliga Stella..som springer, klättrar och jagar..Kanske hon har gått in i väggen  ?

 


Och så lite Busterbilder..            

I morron är det Gidlöfs tur att få rida honom..


 

Härligt att kunna sitta ute och äta..och inga getingar ännu..nåt som jag verkligen har fobi för..

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards