carinarhodin

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Carina Rhodin - 2 juni 2015 16:39

Cirkusen var här i helgen och det är ju alltid ett kontroversiellt ämne..ska de få ha djur med eller icke..själv tycker jag att elefanter, sjölejon och tigrar absolut inte har där och göra och att det är djurplågeri..däremot så tror jag att dessa små shettisar som jag såg i helgen har det bra..de var välvårdade, både i päls och hovar och fina i hull..och småhundar tycker säkert oxå det är kul att få göra konster och visa upp sej..tänker på min lilla Hugo som är en bolognese och som är en ras som ofta finns med på cirkusar..Han skulle garanterat gilla att vara med..

    

(Den här cirkusen har inte de ovannämnda djuren utan bara hästar och hundar..)


Fin hage hade de små iallafall..och idag var det Busters tur att få smaka lite gräs i sommarhage..Elina var nere och hämtade upp dom efter ett par timmars bete så dom inte blir sjuka..medans supernanny passade Idris..tur hon har en nanny som både är disponibel och gratis..  

 

Dom stannade till utanför så jag kunde ta bort ett par gigantiska fästingar..


 

Tyvärr killar så måste ni upp till gamla hagen resten av dagen..   


12 grader blåst och regn..det är så det ser ut nu sommarvädret...vill ha sol och värme sa Cesar..

 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards