carinarhodin

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Carina Rhodin - 6 juni 2015 10:40

Väcktes kl 08 av en ridsugen dotter..hua jag är verkligen inte människa när jag är yrvaken MEN vad gör man inte..hehe..alltså tog jag över Idris i barnvagnen och så gick vi en runda med Hugohund..och Elina stack till skogs med Buster..det var en underbar morgon med strålande sol så vi satt ute och drack kaffet och väntade till de kom tillbaks..Idris sov så gott så de hann ta den långa rundan i Rosenholm och det var en svettig häst som kom hem en timme senare..men han såg väldigt nöjd och glad ut..

Världens bästa Buster..som sen släpptes ut i en sommarhage med Affe..en tillfällig hage och jag vet inte när de ska få den riktiga än..men denna hagen gillar ju Buster för det är hans gamla där han gick med Bob förra sommaren..Bob som nu betar på betydligt större ängar i Trapalanda..


 

  

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards