carinarhodin

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Carina Rhodin - 11 juni 2015 18:49

Idris är på väg till studentfest nu..iklädd väst och fluga..hehe..

     

Pappa Hamza stannade hemma..


Imorron ska jag åka iväg med Hugo till ett Hundtrim för att visa honom stället och så får "trimmaren" lära känna Hugo lite innan vi fixar till honom runt midsommar..Hugo vart ju inlämnad på klippning i 3 tim med sin förra ägare och efter den sejouren så vart han väldigt svår att sköta pälsen på..förmodligen har dom väl vart för bryska med honom, håröm som han är den lille krylltotten..Men jag vill ändå ha honom nerklippt i sommar så han slipper lida i värmen..

 

Pälsen har växt enormt de här 2 1/2 månaderna som vi haft honom..och längre lär den bli i sommar..Bologneser ska inte klippas (enligt regelverket..hehe) men det skiter jag i!


Och den andra lilla vita, som förr var den stilige avelshanen med namnet Kopparkullens Diamond, som sedan blev kastrerad och såld till mej, han har minsann börjat utforska naturen...kom och la en skata eller nåt liknande, nedanför trappan som han lyckats fånga..Duktiga Cesar..

 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards