carinarhodin

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Carina Rhodin - 27 juli 2014 21:14

Oj oj oj vad semestern sprang iväg..tyckte det inte va längesen jag "firade" med pizza den där fredagkvällen för 4 veckor sen..och i morron är det dags igen då och plocka fram uniformen..Och den här veckan kommer oxå Hamza hem från Bryssel vilket vi måste fira..5 veckor sen jag lämnade av honom vid tågstationen..fattar inte hur fort tiden går..inte undra på man börja bli gammal..  


En som inte har några somhelst bekymmer om vilken dag det är utan lever livets glada dagar och njuter av allt..det är Cesar..självutnämnd kung på Västeråkra som skaffat sej många vänner i stallet i sommar, både 2-benta och 4-benta..han charmar de flesta..tack snälla Laila på Firinellas uppfödning för att jag fick ta hand om denna underbara katt. 

Han ska vara med överallt där det händer saker..speciellt när det gäller hästar och stall..


           


Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards