carinarhodin

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Carina Rhodin - 23 juli 2014 19:59

Otroligt varmt fortfarande och varje dag den här veckan har jag tagit in hästarna till stallet några timmar på eftermiddagen när det är som hetast..Kanske nån tycker man daltar och "att hästar ska gå ute, det dör dom inte av"..så får dom väl tycka det..jag har möjlighet att ta in o spola av dom o låta dom vila i ett svalare flugfritt stall och så får de gå ut för natten, lite piggare och med betfor och mineraler i magen..


Den enda skugga de annars har, är det här trädet..


Idag har leveransen av de nya stalltröjorna kommit..300 spänn och en del av kostnaden går naturligtvis till Cancerfonden..

 


Min duktiga lilla Cesar var lite uttråkad idag och tjatade på mej att han vill oxå börja övningsköra, precis som Alva..(hon fick förresten övningsköra hem Sundsvall-Karlskrona 90 mil med sjuk pappa,,) 

 


Och så en bild på guldhamstern Schwartzie som vi passar nu..

 

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards