carinarhodin

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Carina Rhodin - 4 juli 2014 21:46

Att jag älskar mina perserkatter som om dom vore mina små barn har nog alla förstått..dom skulle jag aldrig vilja vara utan..och extra kul är det nu när jag har Cesar & Stella som passar så bra ihop..förra sommaren hade jag ju 2 gamlingar (Beverly & Barney) som nu har somnat in..saknaden är förstås stor fortfarande men de nya charmiga trollen livar verkligen upp det hela..


Kärleksparet ikväll:


       

Den som har förutfattade meningar om att persern är tråkig och bara ligger på sidenkudde o sover har helt fel! Nåt socialare, charmigare och kramgoare finns inte..


O så nåt helt annat..jag var ju i Kristianopel o kollade på fina rosor häromdan och jag fastnade så för de där mysiga portalerna med klängrosor..så idag fick jag en ide' o köpte 2 i rosa och planterade på varsin sida om grusgången och hoppas nu på att de växer som fasen så jag oxå får en fin portal..helst i sommar och inte om 10 år..

 

Alltid en början...

Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards