carinarhodin

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Carina Rhodin - 14 juli 2014 21:38

Vita lurviga djur var det ja..här kommer lite till på Mini-Buster..(Cesar) och på hans lillasyster Stella som fyllde 1 år igår..det blev inget kalas då hon "undanbad sej all uppvaktning, vänligt men bestämt.." precis som husse som flydde till Norrland och tur var väl det då han fick influensa och legat med 40 graders feber i 3 dar i sommarstugan..   
 
       

Av Carina Rhodin - 14 juli 2014 19:10

Vilket härligt sommarväder..  Tog på hästarna regntäcken i morse men efter dagens skyfall så hade det ändå regnat igenom..jag är dålig på att sköta täckena..alltså impregnera dom emellanåt..köper hellre nytt och har de gamla som reserv..Tycker hästarna ska få lite nya kläder dom oxå och inte gå i samma i 5 år..  


En blöt Buster ikväll med "tycka-synd-om-blicken"..precis som Bellis brukade va när han kom in genomblöt..får stå med fleece och torka till ett par timmar,,,

  


Jag har lite förkärlek för vita djur och gärna lite lurviga..och skulle nån ha en sån här liten söt isis över till mej så tackar jag..Denna var med på träning här på Västeråkra förra vintern och jag bara stod där o klappade o klappade..  Till helgen kommer hela islandsgänget igen och tränar för Niels från Skaneyland, ska kolla om den vita fröken är med då..

 


Var nere i hagen och tömde bromsfällan o bytte ut det stinkande vattnet..fi faan vad det stank..

 


 

Hoppas på bättre väder i morron..
















Presentation


En blogg om mej själv och mitt liv på Västeråkra Herrgård bland alla hästar..

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Carina

Coco Chanel

 


Ovido - Quiz & Flashcards